Գրել մեզ
Բոլոր հոդվածները /

Ես չեմ ստացել տոմսը

Վաճառողը երեք ժամվա ընթացքում ուղարկում է երթուղու անդորրագիրը (տոմսը) ամրագրելիս Ձեր նշած էլ. փոստի հասցեին ։

Եթե էլ. փոստին նամակ չեք ստացել, ստուգեք Ձեր փոստի «Սփամ» թղթապանակը. հաճախ կորած նամակները հենց այնտեղ են հայտնվում։

«Սփամ»-ում չկա

Եթե «Սփամ» թղթապանակը նույնպես դատարկ է, իսկ գնումից արդեն երեք ժամ է անցել, հնարավոր է՝ էլ. փոստի հասցեում սխալ է եղել։ Գրեք կամ զանգեք վաճառողին և ստացեք տոմսը ճիշտ էլ. փոստի հասցեին։

Ինչպես կապվել տոմսի վաճառողի հետ
Մուտքագրեք ավիաընկերության կամ գործակալության անվանումը՝ տեսնելու կոնտակտային տվյալները

Չեմ հիշում վաճառողին

  1. Առցանց բանկինգի միջոցով քաղվածքում կամ գումարի գանձումը հաստատող ՍՄՍ-ում ստուգեք գործողության տվյալները. այնտեղ կգտնեք վաճառող ընկերության անվանումը, որից ամրագրել եք տոմսը։
  2. Գտեք վաճառողի կոնտակտային տվյալները և կապ հաստատեք։
  3. Նշեք Ձեր անունն ու ազգանունը, ուղևորության ամսաթվերը և ուղղությունը։
  4. Օպերատորը կգտնի Ձեր ամրագրումը և երթուղու անդորրագիրը կուղարկի ճիշտ էլ. փոստի հասցեին։
Ինչպես կապվել տոմսի վաճառողի հետ
Մուտքագրեք ավիաընկերության կամ գործակալության անվանումը՝ տեսնելու կոնտակտային տվյալները
Արդյո՞ք մեր հոդվածն օգնեց Ձեզ։
Կապվել մեզ հետ
Մտեք Ձեր պրոֆիլը՝ աջակցության ծառայությանը գրելու համար