Վաճառողը երեք ժամվա ընթացքում ուղարկում է երթուղու անդորրագիրը (տոմսը) ամրագրելիս Ձեր նշած էլ. փոստի հասցեին ։
Եթե էլ. փոստին նամակ չեք ստացել, ստուգեք Ձեր փոստի «Սփամ» թղթապանակը. հաճախ կորած նամակները հենց այնտեղ են հայտնվում։
«Սփամ»-ում չկա
Եթե «Սփամ» թղթապանակը նույնպես դատարկ է, իսկ գնումից արդեն երեք ժամ է անցել, հնարավոր է՝ էլ. փոստի հասցեում սխալ է եղել։ Գրեք կամ զանգեք վաճառողին և ստացեք տոմսը ճիշտ էլ. փոստի հասցեին։
Ինչպես կապվել տոմսի վաճառողի հետ
Մուտքագրեք ավիաընկերության կամ գործակալության անվանումը՝ տեսնելու կոնտակտային տվյալները
Չեմ հիշում վաճառողին
- Առցանց բանկինգի միջոցով քաղվածքում կամ գումարի գանձումը հաստատող ՍՄՍ-ում ստուգեք գործողության տվյալները. այնտեղ կգտնեք վաճառող ընկերության անվանումը, որից ամրագրել եք տոմսը։
- Գտեք վաճառողի կոնտակտային տվյալները և կապ հաստատեք։
- Նշեք Ձեր անունն ու ազգանունը, ուղևորության ամսաթվերը և ուղղությունը։
- Օպերատորը կգտնի Ձեր ամրագրումը և երթուղու անդորրագիրը կուղարկի ճիշտ էլ. փոստի հասցեին։
Ինչպես կապվել տոմսի վաճառողի հետ
Մուտքագրեք ավիաընկերության կամ գործակալության անվանումը՝ տեսնելու կոնտակտային տվյալները